Wednesday 1 May 2013

Bagai Melepaskan Emas Dalam Poket :*




tadi aku terbace satu blog nie . sweet makkk :*
laki tu nangis sbb sorang pompuan .
ingat senang ke laki nak nangis ? memang tak la -_-
diorang kan lebih suke buat-II cool *
asal la pompuan tu mcm tak hargai langsung .
ingat laki tu sesaje je nak nangis . kau lahh
p`nyebab kenape air mate die kluor . tau dakkk (!)
so , hargai la sikit . kalau aku dapat husband mcm laki tu ,
mmg aku setia abehh rr , setia tahap babas punye ~
hmm , ni la pompuan skarang ,
*muke tak seberape , memilih je lebih*
laki tu tip top dah kot ! full package .
*sederhana + muke ade + pandai + agama tetap d`hati*
 hmm , maleh nak cter , pandai-II la kome pkir , mane yang t`baek buat la .
janji ingat hukum hakam agama kite dah .
aku nak cter bnyk pun bukan nye diri aku .
*lain belalang lain rumput*-"ecehh betul idakkk"



enjoy *




*Melepaskan Orang Yang Dicintai Memang Sungguh Menyakitkan ,
Namun Tak Semua Yang Dicintai Harus Dimiliki*


2 comments:

bdk2...haha said...

wa.....haha, kenapa ko x update x blog nie???? sayang la. ak tetap sokong ko!!!!

miss green said...

tak sempat la nak update :/ kay sebenanye terlupa . hahahahaha

Post a Comment

 

Secebis Santapan *

Sahabat Yang Baik Tidak Akan Menjadi Orang Lain
Tetapi Sahabat Yang Baik Akan Menerima Sahabatnya Apaadanya :)